Jag har förlorat mitt kort, vad ska jag göra? 


Har du förlorat ditt kort behöver du spärra det omgående enligt instruktioner för den typ av kort du har. ​

Om du har förlorat kortet i automaten på stationen ska du efter att ha spärrat det meddela oss via kontaktformuläret. Är det ett bankkort klipps det och skickas till adressen som finns på baksidan av kortet.​​

Bankkort​
Kontakta först din bank för att spärra kortet. Ditt bankkort kommer att klippas och skickas till adressen som finns på baksidan av kortet.​


INGO-Mastercard​
Du spärrar ditt kort enklast genom att logga in på mitt INGO Mastercard eller i Spendwise.​ Har du inte möjlighet att logga in, ber vi dig ringa vår spärrservice som har öppet dygnet runt på telefon 08-14 72 80.​

INGO-kort​
Du kan spärra ditt kort dygnet runt I INGO-appen. Har du inte kortet registrerat i appen, vänligen fyll i följande formulär:​

Spärra kort

Was this helpful: